Η MEGATECH ιδρύθηκε τον Ιούλιο του 2000. Επικεντρώνεται στοAfter Sales Service ηλεκτρονικών συσκευών και στην παροχή εξειδικευμένωνυπηρεσιών ευρέος φάσματος που έχουν σχέση με τις τεχνολογίες πληροφορικήςκαι ηλεπικοινωνιών, όπως και στην παροχή τεχνικών συμβούλων.
Η εταιρία έχει ειδίκευση και μεγάλη εμπειρία στις επισκευές και στη συντήρηση συστημάτων πληροφορικής (Pcs-Printers-Notebooks-Servers).
Η εταιρία εδραιώθηκε γρήγορα με ισχυρές συνεργασίες που διατηρούνται και αναπτύσονται χάρη στις υψηλού επιπέδου υπηρεσίες που προσφέρει, την αποτελεσματική προσέγγιση της κάθε συνεργασίας και το άριστο εργασιακό περιβάλλον που προσφέρει στα στελέχηκαι τους συνεργάτες της.
Η ικανότητα της MEGATECH να ανταποκρίνεται σε σύντομο χρονικό διάστημα με επιτυχία στις απαιτήσεις της αγοράς και των συνεργασιών της ωφείλεται στουψηλής ποιότητας τεχνικό εξοπλισμό και στο έμπειρο ανθρώπινο δυναμικό της.
για αυτό είμαστεσε θέση και προσφέρουμε:
» Μελέτη-σχεδιασμό και υποστήριξη έργων πληροφορικής. Έχουμε σημαντική εμπειρία σχεδιασμού και υποστήριξης έργωνπου συντίθενται από ετερογενή εξοπλισμό αφού η MEGATECH έχει συμμετάσχει με διάφορες συνεργασίες σε μεγάλα έργα πληροφορικής πουέχουν υλοποιηθεί στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια. »Διαχείριση έργων. Διαθέτουμε μεγάλη εμπειρία στη διαχείριση έργων εγκατάστασης,αναβάθμισης και συντήρησης τεχνολογικού εξοπλισμού. » Help desk. Μέσω της υπηρεσίας αυτής εξυπηρετείται μεγάλος αριθμός πελατών μας,τόσο στην καταγραφή και διαχείριση βλαβών όσο και στην εξ' αποστάσεωςαντιμετώπιση βλαβών πρώτου επιπέδου κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες. » Συμβόλαια συντήρησης εξοπλισμού. Προσφέρουμε ευελιξία στο σχεδιασμό τυποποιημένων πακέτων συμβολαίων υποστήριξης,διαφορετικού επιπέδου εξυπηρέτησης ανάλογα με τις ανάγκες του πελάτη. » Υποστήριξη 24x7. Διαχειριζόμαστε και υποστηρίζουμε απαιτητικές εγκαταστάσεις σε 24ωρη βάση, 7 ημέρες την εβδομάδα διατηρώντας πάντα την υψηλή ποιότητα τωνυπηρεσιών μας και την υψηλή διαθεσιμότητα του εξοπλισμού που υποστηρίζουμε. » Οn site επέμβαση στην έδρα του πελάτη από τεχνικό μας για να επιλύσει το παρουσιαζόμενο πρόβλημα λειτουργίας ανάλογα με την κρισιμότητα της εκάστοτε δυσλειτουργίας , την γεωγραφική του τοποθεσία ή το χρόνο άφιξης που αναφέρεται στο Συμβόλαιο υποστήριξης σε: » δύο (2 ) ώρες » τέσσερις ( 4 ) ώρες » αυθημερόν » επόμενη εργάσιμη » Επισκευή εξοπλισμού στο επισκευαστικό μας κέντρο στην έδρα της εταιρίας σε σύντομο χρονικόδιάστημα( 24 ή 48 ώρες) και ανάλογα με την διαθεσιμότητα των ανταλλακτικώναπό τις κατασκευάστριες εταιρίες. » Εκπαίδευση χρηστών. Αναλαμβάνουμε την εκπαίδευση και την διαρκή υποστήριξη των χρηστών,εξασφαλίζοντας πάντοτε υψηλό επίπεδο αξιοποίησης του τεχνολογικού εξοπλισμού. » Υπεργολαβίες Τέλος είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι , προσφέρουμε άμεση καιαποτελεσματική υποστήριξη με σύνθετα και απαιτητικά συμβόλαια, σε εταιρίεςπληροφορικής ως υπεργολάβοι ,για την ευρύτερη περιοχή της έδρας μας(Μακεδονία - Θράκη - Θεσσαλία) εξασφαλίζοντας τους ενιαίο το επίπεδο εξυπηρέτησης σε όλη την επικράτεια.